POS CCE 3.3.2 - Fonduri europene pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii online pentru afaceri

Masura se adreseaza microintreprinderilor sau IMM-urilor care nu au mai beneficiat de sprijin de stat "ajutor de minimis", au activitate infiintata in 2008 sau pana in 2008 sunt pe profit si nu au datorii la stat.

Se finanteaza urmatoarele tipuri de activitati:
- Implementarea de sisteme informatice de comert electronic
- Implementarea de sisteme informatice pentru licitatii electronice
- Implementarea de sisteme informatice pentru tranzactii electronice securizate
- Implementarea de sisteme informatice de plati electronice
- Implementarea de sisteme e-learning
- Implementarea altor sisteme informatice pentru dezvoltarea / optimizarea activitatii companiei (B2B, B2C).

Valoare grant: minim 35.000 lei, maxim 1.640.000 lei

Intensitate grant: 70% din totalul cheltuielilor eligibile.

Cheltuieli efective care se pot face:
- Cheltuieli cu serviciile de consultanta (realizare documentatie de aplicare, proceduri de implementare)
- Cheltuieli pentru realizarea continutului inintial (proiectele de e-learning)
- Cheltuieli pentru achizitionarea echipamentelor IT (servere, calculatoare, echipamente de retea, etc)
- Cheltuieli cu dotari (mijloace fixe), ex. mobila, aparate foto, seifuri, etc care sunt necesare pentru implementarea proiectului
- Cheltuieli pentru achizitionarea de aplicatii informatice, licente, brevete, marci, know-how
- Cheltuieli cu serviciile de auditare finala a proiectului
- Cheltuieli de informare si publicitate pentru proiect.

Masura se va deschide spre aplicare incepand cu luna iulie 2010. Se va merge pe principiul "primul venit, primul servit".
Aceasta masura cuprinde finantarea proiectelor online (ex. site-uri de vanzari online, site-uri de servicii sau chiar de publishing).

Exista deja firme care au aplicat si au proiectele aprobate in sesiunile anterioare. Pentru inspiratie, mai jos se gaseste o lista extrasa din lista proiectelor aprobate:
* Sedcomlibris - “La un click de o carte” – www.librariilealexandria.ro (806.256)
* ACL Software – “Dezvoltare si internationalizare portal” www.rolicitatii.ro (80.170)
* Direct Client Service – “Dezvoltarea spatiului cultural virtual Carturesti” (463.200)
* AltFactor –Centru integrat servicii online; comert electronic si relatii clienti (1.607.200)
* Student Travel – Implementarea comertului electronic si epayment (82.396)
* ActiveMall – Casa de comenzi online ActiveMall (221.322)
* Bonus SA- Investitie pentru dezvoltarea aplicatiilor de instruire online (1.156.756)
In paranteza se gaseste valoarea in Ron a grantului obtinut.

Proiectele pot fi implementate intr-un singur pas, insmenand ca beneficiarul va face toate cheltuielile cu implementarea odata, urmand a-si recupera banii in 30 zile de la autoritatile de plata sau poate fi implementat in mai multi pasi, usurand efortul de finantare personal.

Comentarii

  1. Bună ziua, numele meu este Julia Simon, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 140,000.00.Euro pentru că am nevoie de un capital mare de 395,000.00.Euro. Aproape că a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu mai pot suporta din nou, acest lucru se întâmplă. în 2 luni în urmă, m-am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă m-au ajutat asigura un împrumut de la o companie. mamă bună, aș dori să profit de această ocazie pentru a spune vă mulțumesc și Dumnezeu continua să vă binecuvânteze. Îmi place, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegii români, că există o mulțime de escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, conectați-vă cu dna Augusta Ibramhim prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail .com. De asemenea, puteți să mă contactați prin e-mail acest: juliasimon460@gmail.com. dacă aveți îndoieli. te rog el este singurul care este de încredere și de încredere.
    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare tuturor!
    Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: dantecooperativehelp@hotmail.com pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

    Mulțumiri
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Datele de deschidere masuri europene la inceputul lui 2011

Noutati la POS CCE

Fonduri europene primavara 2011